مقالات آرشیو خبر ها
هواداران یوونتوس خواستار اخراج الگری هستند اما ...

هواداران یوونتوس خواستار اخراج الگری هستند اما ...

اکثر هواداران یوونتوس زمانی که این باشگاه مکس الگری را به عنوان سرمربی خود در تابستان بازگرداند، هیجان زده بودند و مدعی بودند که او دربازگشت مجدد خود، دوباره به دوران طلایی بازخواهد گشت و یوونتوس را به جایگاه اصلیش برمی گرداند، با این حال، بازگشت او ضعیف بوده و باخت 1‐0 یووه به آتالانتا دیروز برای برخی از هواداران بسیار ناراحت کننده بود.

 

بیانکونری پس از باخت 4‐0 مقابل چلسی در مقابل اتالانتا قرار گرفتند و هواداران انتظار داشتند که آنها به جاده ی پیروزی برگردند، اما هرگز این اتفاق نیفتاد و یووه با نمایشی ضعیف، از تیم اتالانتا در ورزشگاه خانگی شکست خورد.

 

برخی از هواداران یوونتوس به اندازه زیادی عصبی شده اند و Football Italia می گوید آنها در توییتر خواستار اخراج الگری شده اند و او را شایسته ی حضور بر روی نیمکت یوونتوس نمی دانند.

 

این گزارش نشان می‌دهد که «AllegriOut» اکنون در شبکه‌های اجتماعی ایتالیا در حال ترند است.

 

به ناچار، هواداران سرمربی را سرزنش می کنند زیرا یووه همچنان در حال مبارزه است, زمانی که آلگری به باشگاه بازگشت، برخی مطمئن بودند که او بهتر از آندره آ پیرلو خواهد بود ولی نباید همه ی این مشکلات را به تنهایی از جانب الگری دید و تغییرات زیاد در ترکیب یوونتوس و همچنین رفتن بوفون و رونالدو نیز در این میان تاثیرات زیادی را به همراه داشت. یوونتوس در برخی از مناطق زمین همچنان بازیکن با کیفیت ندارد و خط میانی یووه پر شده از تعداد زیادی از بازیکنان معمولی که هیچ کدام تعیین کننده نیستند و نمی توانند به عنوان برگ برنده ی الگری به میدان برودند. در خط حمله هم اوضاع چندان تعریفی ندارد و یوونتوس همیشه یک نفر از میان دیبالا و موراتا را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد و همین موضوع سبب شده تا امار گلزنی یووه در این فصل بسیار نا امید کننده باشد.

 

جیجی بوفون و جورجو کیه لینی بازیکنان با سابقه ی یوونتوس در این رابطه نیز مدعی شدند که یوونتوس برای رسیدن به ساختار اصلی خود نیاز به زمان دارد و نباید در این فصل انتظار زیادی از تیم داشت.

 

بوفون در این رابطه گفت:

 

بازگشت یوونتوس به مسیر پیروزی زمان می برد. یوونتوس در سال های اخیر کارهای هیجان انگیزی انجام داده و ادامه داشتن در سطوح بسیار بالایی که این تیم ارائه کرده غیرممکن است. و باید منتظر ماند و به این تیم فرصت داد.

 

کیلینی نیز گفت:

 

تیم ما در این چند فصل تغییرات زیادی داشته و حالا باید کار کنیم تا بتوانیم به شرایط ایده ال برگردیم و این موضوع نیازمند زمان است.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: